Πόσοι Έλληνες δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα;

Η INNEWS AE ανακοίνωσε τα εξάμηνα στοιχεία μέτρησης, 2ου και 3ου τριμήνου 2011, των ενεργών Ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα facebook, twitter και youtube.
Η INNEWS παρακολουθεί και αναλύει realtime τις ελεύθερες πληροφορίες που αναρτώνται από Έλληνες στα κοινωνικά δίκτυα. Η παρακολούθηση γίνεται μέσα από την πρώτη Ελληνική πλατφόρμα που παρουσίασε τον Απρίλιο του 2011 στην Ελληνική αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της
ISNP (Intelligent Social Network Platform), οι ενεργοί Έλληνες χρήστες στο facebook είναι 1.500.000, στο twitter 85.000 και στο youtube 340.000. Ενεργοί θεωρούνται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.Σύμφωνα με τη μέτρηση, οι Έλληνες χρήστες του Twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη . Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το facebook και το youtube. Πιο συγκεκριμένα οι Έλληνες χρήστες του facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του youtube (comments & videos).

Η αναλυτική χαρτογράφηση και επεξεργασία των Ελλήνων χρηστών και η μεγάλη συγκέντρωση πληροφοριών που έχει κάνει η INNEWS, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να αναλύσουν με ακριβή στοιχεία τη συμπεριφορά των Ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και να βγάζουν τα ποσοτικά και ποιοτικά συμπεράσματα που τους ενδιαφέρουν.

Σημειώνεται ότι το εξάμηνο περιέχει συγκεντρωτικά στοιχεία με περισσότερες από 23.000.000 αναφορές στο twitter, 60.000.000 αναφορές στο facebook και 5.000.000 αναφορές Ελλήνων χρηστών στο youtube . H INNEWS πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Social Media που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιριών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.

Δεδομένου ότι οι διεθνείς πλατφόρμες social media monitoring δεν παρέχουν αυτή τη στιγμή αξιόπιστα αποτελέσματα σε τοπικό επίπεδο για μία χώρα όπως η Ελλάδα, το σύστημα και η μεθοδολογία της INNEWS θα δώσει τη διεθνή κατεύθυνση για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν
οι εταιρίες media monitoring το θέμα παρακολούθησης κοινωνικών δικτύων για να προσφέρουν σωστές υπηρεσίες και αποτελέσματα στους πελάτες τους.