Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάσταση της αγοράς αναφέρεται το ρεπορτάζ του Deasy: επικαλείται το άρθρο της Τζέσικα Ντέιβις του New Media Age σχετικά με το συνέδριο που διοργάνωσε το media shop, Red Bee Media.
Μεταξύ των ομιλητών στο συνέδριο ήταν στελέχη εταιρειών όπως οι Google, FremantleMedia, Virgin Media και Cisco και ζητούμενο ήταν προβλέψεις για την αγορά των ΜΜΕ ως το 2020.
Το σημείο που παρουσιάζει ενδιαφέρον, είναι ότι πολύ πιο σύντομα από το 2020, ένα μεγάλο ποσοστό νοικοκυριών θα διαθέτει δικτυωμένες τηλεοράσεις (λόγω της ταχύτητας αντικατάστασης των τηλεοπτικών συσκευών) και, άρα, οι τηλεθεατές θα χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες της τηλεόρασης για την ψυχαγωγία τους αντί για το παραδοσιακό τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Μια τέτοια αλλαγή στη συμπεριφορά του τηλεθεατή, θα δημιουργήσει ανακατατάξεις στην αγορά, ειδικά στο μέτρο που ο τρόπος μέτρησης της τηλεθέασης απέχει πολύ από τον τρόπο μετρήσεων στο Internet.